Arvensmom çok kısa vaktinizi alabilir miyim tecrübenize dayanarak birşey sormak istiyorum elbette ki burda kimse doktor değil ama yaşamış olduğunuz bir süreç var benimde geçtiğim zorlu bir süreç bende 12 haftalıkken kontrole gittim ense kalınlığı 3.5 olarak ölçüldü Prof gitmem gerektiği söylendi gittim Prof 3mm olarak ölçtü ikili test için kan verdik orta riskli çıktı Prof bana karnından sıvı alınması gerektirecek kadar kötü değil durum tam sınırda kan sonucunda kötü çıkmadı ama istersen fetal DNA yaptırabilirsin dedi malesef ki yaptıramadım pahalı olduğu için detaylı ultrason için gün sayıyorum şuan 17 haftalık oldum geçen hafta normal kontrolüm vardı başka doktora gittim ense kalınlığı hakkında birşey söylemedi bende durumdan bahsetmedim daha fazla içimi karartmak istemedim ama anormal bir durum olsa bildirirdi diye düşünüyorum bundan sonrasında nasıl haberler alırım bilmiyorum ama bu karından sıvı alma için belli bir hafta var mı