Merhaba banada 3 mm demişlerdi sınırda önemli değil dedi doktor . 6. Ayda detaylıya girince gerçekten down sendromlu olduğu anlaşıldı amniyosentez yaptırdık ordada down çıktı ve genetik testindede . Eğer emin olmak istiyorsan amniyosentez yaptırmanı tavsiye ederim doğruluk oranı % 99.umarım herşey yolundadır neler hissettiğini çok iyi anlayabiliyorum . Böyle olcak diye bişey yok ama merak ediyorsan gerekli tüm testleri yaptırmakta fayda var . Sağlıklı sıhhatlidir inşallah .