Pembedenkiiz canım benimkide 11 haftalık ken ultrasonda görüldü NT girdim orada da 3.5 mm doktorum 4.1 ölçtü ikili test temiz çıktı su aldırmami önerdiler ben kabul etmedim cünki düşük tehlikesi olduğu için şu an doğuma sayılı günler kaldı bekliyoruz ama doktorum 5 altında dedi pek fazla risk gurubunda değil dedi ama ufakta olsa bi risk var dedi görüldü dedi görücez bekliyoruz artık sin 15 gün kaldı