6 ve 4 yaşında 2 oğlum var şuan 27+1 haftalık hamileyim kızım olacak İsallahh Kaç yaşında olursa olsun zorlukları elbette olacak benim hepsi birlikte büyüyecek sonra isallahh ben rahat edicem
Büyük oğlum 1 sınif zamanı ama gönderiyoruz eşim öğretmen evde öğretiyor diğer oğlum pek zorluk çıkarmıyor artık eşim her konuda bana destek oluyor eşler bu durumda durumda önemli yardımcı oluyorsa eğer arka arkaya olmasında fayda var hepsinin zorluğu bir arda cikar yani benim fikrim bu şekilde 💗