Merhaba hanımlar, ben tüp bebekle hamile kaldım normal yolla 4 yıldır hamile kalamadım. 8 ay evvelki ilk transferimden olan hamileliğim 8 haftalıkken düşük yaptım. Çok şükür 2. Denemedede hamile kaldım 11+5im. Başlarda bulantılarım oldu 8. Haftada geçti arada az oluyor. Düzenli yemezsem acıkmadan yemem lazım fena oluyorum. Çarpıntım oluyor arada. Benim psikolojik olarak çok iyi geçmiyor. İlki ile aynı olur diye korkuyorum. Bebeğin iyi olduğuna inanamıyorum. Bugün ultrasona girsem 2 gün sonra bir şey oldu diye korkuyorum. Hamile olduğumu hissetmiyorum diyorum. Genel olarak iyiyim. Cuma günü gittim şu dandik testlerdem yaptım idrarla tek çizgi çıktı. Ara ara baktım silikte olsa var mı diye çizgi. Ertesi sabah baktım silik bir çizgi vardı. Yarın kontrolüm var. Umarım hala benimledir. Sizin karnınız büyüdümü. Benim kotlar sıkıyor.Ama bu haftada çok büyümez değilmi. Göğüslerimde hassasiyet var. Umarım her şey yolundadır. Kötü cevaba hazırlıyorum kendimi. Eğer benimleyse okadar mutlu olacağımki. 🤲🏻🤲🏻🙏🙏❤️❤️