Serrax
Aynen herkes normal diyor ama içim içimi yiyor ya hamile kalmaya çalışırsın stres kalırsın stres herşey stres yeminle ya perşembe gidecektim yarın gideceğim bebeğimi bi göreyim valla 2 haftada kontrole gitmeme rağmen stres yapıyorum zaman geçmiyor