Derinsmom Zeynag bu dönemde migren bile olabiliyormuş gerçi benim hamilelik öncesi vardı söyleyince direk yazdı bence söyleyin hem kasık ağrılarını azaltıyor hem baş ağrılarını şimdiden geçmiş olsun🙏🏻🥰
Zeynag Derinsmom Bende öncesinde migren hastasıydım ataklarım çok sık gelirdi bi ilaç alırdım geçerdi şimdi oda olamıyor. Doktor randevumda söylerim teşekkür ederim
Derin2828 Nofa en hızlı büyüme dönemleri ya çok hoş ama üzümden geçiş cok cok hızlı oldu ☺️☺️☺️ Vardır boy olarak yani
kalben_duam 11 haftalığım haftaya detaylı usg ve 2li test için çağırdı dr rabbim hiçbirimizi ağlatmasın hepsi sağlıklı doğsun inş. İlaç ve vitamin kullanıyomusunuz
OMAYBABY Nurr24 bende Pazartesi Allah’ın izniyle 11 haftalık olucam aynı şekil ateş basması bende de oluyor hormonlardan sanırım 🙈🥰
Derinsmom Gizemmmms migrenim için magnezyum takviyesi verdi doktor ve o zamandan beri bi daha atak gelmedi
Ecmelbeyza Kızlar ben de 10+2 olcam batışma iğnelenme var sol tek tarafta . 2 gündür belli aralıklarla var bu sizde de var mı? Normal mi
Nasippp Ecmelbeyza amin canım inş hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inş 🤲🏻😌 sende pıbtılaşma falan var mıydı