Kaderaladag Iraz cinsiyet belli olur gidersen bizim kızmış. Kadın hemen söyledi bu kadar cabuk beklemiyodum 😂
Iraz Kaderaladag hayırlı.olsun bebeğin Rabbim gönlüne göre versin canım herkese gönlündekini versin inşallah🤲🏻 size ilk kez mi tahmin de bulundu daha önce gitmediniz mi
Kaderaladag Srplhrgl evet ya ben de öyleydim ama gecti benim sabah bi bardak su icince hemen cıkarıyodum midem boş olduğu icin. Sarımsak sogan o kadar kötü kokuyodu ki anında kusuyodum. Az kaldı dayan bitecek
Srplhrgl Kızlar bende birşey sormak istiyorum 13. Haftadan beri göbeğimin altında uzandığimda oturduğumda karıncalanyr bu bebeğin kalp atışımı yoksa minik hareketlerimi çok merak ediyorum
mucizebebeginannesi Kaderaladag ay ben de 12+5 de gördüm çikolata yemiştim bir dakika yerinde durmadı 16.hafrida gideceğiz tekrar Dr herşey yolunda pandemi arttı sık gelmene gerek yok dedi ama ben çok özlüyorum 🙈 yesin annesii onu 🙈 maşallah canım inşaallah da sağlıkla alırız kucağımıza 🌸🌸🌸🌸🙏
Kaderaladag Iraz 11+4 de gittik de ikili tarama icin o zaman bişey söylememişti evet yüzde 90 kız dedi. Genital bölgedeki 3 kemigi gördü doktor hanım. Cikolata falan yiyip gittim hareketli olsun diye
Iraz Kaderaladag ha 14 te kız dedi 11+4 de bişi demedi öyle mi canım içine dogmusmuydu annelerin hisleri doğru çıkar diyorlar
Kaderaladag Iraz yok ya ben sadece rüyamda kız gördüm iki kere kucagımda ama rüyalarım sacma olur genelde diye inanmak istemedim 😂 ama kız olunca cok sevindim. Ama erkek hissediyodum rüya dogru degildir diyodum
Kaderaladag Rehile az kaldı dayan bi anda kesiliyo bulantılar falan. Bi bakıyosun miden bulanmıyo cok cok kötü bi koku hissetmedigin sürece düzeliyorsun
mucizebebeginannesi Iraz ah evet canım demek ki bu haftalarda böyle olması normal aslında 3 aylık dönem bitince risk daha da azalıyor ama yine annelik işte hep endişe Ediyoruz Rabbime emanet kuzular ♥
Kaderaladag Rehile yok yok iyidir bişey olmaz bebek cok kücük zaten kilo almanın bi anlamı yokki 100 gram bebek sanki ne yiyecek. Merak etme o besleniyodur 😂