Kaderaladag Rehile yok yok iyidir bişey olmaz bebek cok kücük zaten kilo almanın bi anlamı yokki 100 gram bebek sanki ne yiyecek. Merak etme o besleniyodur 😂
Kaderaladag Rehile merak etme daha normal seninki aslında. Bu aylarda bile alırsan en son ne olursun bi de öyle düşün 😂
Rehile Kaderaladag Sağ salim kavuşun 🤗 Ben 14+4 deyim daha bilmiyomm ikili testdede demedi 13+5 de girdim 2liyr
Kaderaladag Rehile evet gerçekten cok heyecanlıydım ben de 😂 bi de doktor söyliyim mi falan dedi ben erkek mi dedim kız dedi 😂 eşim de kız istiyodu cok sevindik
mavi2804 Kaderaladag henüz almadım aksine 3 kilo verdim bulantım falan hiç olmadı ama iştahsızlığım oldu yeni yeni iştahım yerine gelmeye başladı