Elifipek1 Burcu3506 progestan cok etkili bi iğne ve ilaç bende ilk hamilelğimde kullanmştm hiç bisey olmaz canm merak etme
Kbraozkn Sahrammm aynı durum bendede var dün gittim hastaneye 7 haftalık kese var ama kan testi istedi beta hcg için yarın tekrar kan vericem aradaki değerlerin artışına bakacağını söyledi kafam çok karışık 😔
Elifipek1 Burcu3506 evet canım lekem vardı hatta suanki hamilelğimdede oldu ama yerleşme kanamasydı cnkü suan gecti bi öncekinde benm 19haftaya kadar sürmştü lekelnmem korkma geciyo canm
Lokumcuk Sahrammm Rabbim gönlüne göre versin yüzünü güldürsün evladının o güzel kalbini duymayı nasip etsin insallah ❤️
Elifipek1 SEVYIL benimde öyle oldu ama suan 4haftalığım iyiyim yerleşme haftası oluyo 3.hafta sanırım ondan bu şeklde oluyo inşallah bulantılar olmaz en fenası o cnkü😞