Gamze08 Elifipek1 şuan halsizlik yorgunluk çok oluyor , Bir de arasıra kasık karın ağrısı bu şekilde ALLAHH tan kusma falan Yok İn saa ALLAHH da Olmaz
Elifipek1 Gamze08 kasık ağrısı bendede var şuan onun haricinde çok bi belirtim yok inşallah böyle devam ederiz😊
Ogrtmnanne2 dugmeninannesiii belirtisi yokken bol bol süt yumurta ceviz tüketin mide bulantısı olunca yenmiyor
EceEgemen Elifipek1 bugün 4+6 belirti yok denecek kadar az şişkinlik var çok hafif göğüs sızlaması gibi ama çok hafif başkada birşey yok umarım sağlıklı bir şekilde böyle ilerler 🙏
Elifipek1 EceEgemen inşallah böyle devam eder bende aynı şekildeyim tek isteğim bulantıların olmaması
EceEgemen dugmeninannesiii henüz doktora gitmem cumartesiye aldım randevuyu biraz geçsin die cmrts öğreneli tam 2 hafta geçmiş olucak Allah nasip ederse görürüm 🙂🙏
EceEgemen dugmeninannesiii inş cnm inş mayısta kürtaj oldum gelişim olmadığı için 10 haftalıkken şimdi güzel gidicek inş cmrts 5+2 oluyor erken gene ama ilk kontrol olsun en azından dedim ❤️
damlaaax18 Elifipek1 4 haftalık hamile olduğunuzu nasıl anlayıp hemen test yaptınız ya ben öğrendiğimde 2 aylıktım 😂
Tklc Elifipek1 4+4 kasık sancısı göğüslerde hassasiyet. bulantı ve baş dönmesi vardı ama şükür geçti 🤲🏻🤗