Milissy
Ben 10 yıl önce kıllanma artışından ve adet ağrılarından gitmiştim.
3 ay kadar doğum kontrol hapı kullandım bekardm. Adetimde bir düzensizlik yoktu ama ilaç adet düzenimi bozunca bıraktım.
Evlenince de düzenli olarak yılda 1 kere doktora gittim.
Muayene lerde bir sıkıntı olmadığını sadece bir sol tarafımda yumurta sayısı sağ tarafa göre az dedi kisler hala var ama engel değil demişti.
Biz çocuk yapmaya 3. Yıldan sonra karar verdik.
Yumurtlama dönemine göre 2. Yada 3. Ay ki denemede hamile olduğumu öğrendim.
Adet düzensizliğim olmadığı için polikistik over bende sorun yaratmadı çok şükür.
Her kişide sorun yaratmıyor yani uzun oldu kusura bakmayın 🙈