Milissy benim de yaşım 20 ve 11 yillik evliyim. Bendede pco var ama kilom yok ve adetimde düzenli doktorum bir sorun teşkil etmediğini söyledi. Prolaktin hormonum 47 çıktı bana da gecen ay dostinex verdi kullanmaya başladım. Yumurtlamam olmuyordu 5. Gun yumurtladim iliskim oldu. O gunden sonra bel ve kasık ağrım cok fazla oldu suan adetime 4 gun var fakat karnimda batmalar oluyo. Yani ben bu aydan ümitliyim fakat size benim bi kaç sorum olucak ☺️ Adetiniz düzenli mi ? Kilonuz var mı ? Eyer her ikiside normalse neden hamile kalamadiniz diyicem prolaktinden dolayi ama onuda dostinex direk düşertiyor coğu kadinda hamile kalmiş bu sebeple 🤗