Merhaba kızlar bundan 4 ay önce 1 yıl denememe rağmen hamile kalamadığım için ve 2 ay gecikmem olduğu için doktora gittim ve polikistik over olduğumu öğrendim hormonlarım da çok az yüksek çıktı bana diane 35 verdi 3 ay kullan gel kontrole dedi bende kullandım tekrar kontrole gittim prolaktin hariç diğer hormonlarım düzelmişti prolaktin hariç oda fazla yüksek değildi 30du dostınex kullanıyorum 2 haftadır ve 3 ay daha diane 35 kullanmaya devam edicem bu hastalığı olup hamile kalanlar varsa yardımcı olabilirmisiniz sonuçlarıma bakıp yorum yapabilirlerseniz çok sevinirim malum korona dan dolayı pek hastaneye gidemiyorum her gün araştırmaktan okumaktan yoruldum bana yardımcı olabilecek biri çıksa en azından tedavi sürecini anlatsa ne tedavi gördü söylese banada biraz umut olsa çok güzel olur şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız ve cevaplarınız için 🤗
İlk doktora gittiğimde
Prolaktin 32.03
Lh 10.64
Fsh 4.8
Testesteron 0.935
Ultrason genel her iki over ileri derece pko
Diane 35 2.5 ay kullanmadan sonraki sonuçlar
Prolaktin 30.5
Testesteron 0.393
Lh 5.7
Fsh 4.2
En son suprapubik pelvik us ultrasona girdim
Sonuç = mesane normaldir uterus ve overle yaşla uyumlu görünüm özelliklerine sahiptir her iki over de palizadik yerleşimli multipl milimetrik boyutlu kistler izlenmiştir görünüm pcos açısından anlamlı olabilir klinik ve laboratuvar bulguları ile bir arada değerlendirme önerilir pelviste sıvı saptanmıştır
Doytor izinli olduğu için bunu gösteremedim
Durum bu sizler nasıl tedavi gördünüz benim gibi tedavi sürecinden geçen ve sonuç alan vardır umarım