kuzeylianne Busrakolas10 😅 bu süreçte Allah kolaylıklar versin öyleyse. 🙈☺️ Ben şuanlık sadece buram buram kola istiyorum.🙈 O da gecer inşallah.😅
Busrakolas10 kuzeylianne bence canınız ne isterse tadımlık yapın içinizde kalmamış olur geçmesini bekledikçe artıyor o his 😁
Ozdmrkbraa kuzeylianne şöyle ki bir bardak kolada bile kaç kaç şeker oluyormuş vücuttan atmak için de çok fazla su tüketmek gerekiyormuş hiç o toplara girmiyorum içmemekle kalıyorum sadece 🤗
bburcu Denk gelirse yarım bardak içiyorum bazen🤭 ama başlığı düzelttirin şimdi linç ederler canımız istedi diye 😂😅
Melisguneer kuzeylianne Canım çok isterse 1 yudum içiyorum ama Benim bu ara aşırı şekilde şampuan kokusu zaafım banyoya girince resmen şampuan sabun aseriyoruuum 🤭🤭
Havin-11 Melisguneer kan değerleirnize baktırın bende diş macununa öyle zaafım oldu kan değerlerim düşük çıktı. Pika sendromu bunun adı araştırabilirsiniz
Cemrenur kuzeylianne valla içtim haftada 1 defa aldım soğuk çay olsun kola olsun. Abartmama kaydıyla herşey yenilip içilebilir bence. Sakınılan göze çöp batarmış 😌
Aknkbr kuzeylianne ben biraz önce içtim dayanamadım ama bişi yok çok şükür canın çok istiyosa yarım bardak üç biryerin şişmesin ☺️🙈
Kardelen_nm Ben neredeyse her gün içiyorum günde 2 bardak kola kahve gibi şeylerin zararı yok doktorum a sormuştum çünki ve bebeğim de şuan bi problem yok gelişimi iyi gidiyor
tany15 kuzeylianne nerdryse 2-3 günde bir 3-4 bardak içiyorum kola fanta sprite😂valla ciğerim yanıyo son 10 gün doğuma ne içsem fayda etmiyo bunlar rahatlatıyo oyüzden zararını görmüyo gözüm
Esmaemir17 kuzeylianne 8 ayıma kadar hiç içmedim ama bu aralar canım çok istiyor ister istemez içiyorum😞😞😞Son aylarda ne yasaksa çok tatlı geliyor galiba 😁
Funda007 kuzeylianne içtim cnm çok bebegimde hic gaz sorunu yoktu mışıl mışıl uyudu problem yaşamadım canın cekıosa iç
kuzeylianne Funda007 Çok rahatladım valla teşekkür ederim. ☺️Bebişede maşallah suphanallah bu arada🥰😍
Mirayse1 kuzeylianne canın cekince azcık iç cok içme canım annem derki 1980 lerden bahsediyorum ozaman kola zararlımı bilmezdk baban kasa kasa eve getrirdi bende içerdim bebeği ölü doğmus 7aylık annem hep ondan der bilmiyorum artık. Bana filan hamileyken içmemiş.
kuzeylianne Mirayse1 üzüldüm duyduğuma Allah rahmet eylesin. Dikkat etmek gerek demekki. Abartmamak kaydıyla içmeye calısacağım☺️
Asel61 kuzeylianne ben tüketmiyorum alkol içeriği olduğu için 10 seneden fazla oldu aklıma gelirse meyveli maden suyu içiyorum
Aloneanqel kuzeylianne kardeşimin bardağından 1 yudum alıyorum o da her defasında değil. 5 aylık olmak üzereyiz toplasan 3 defa yudum ya almışımdır ya almamışımdır gibi birşey
gokcecan Esranur2 gazlı bebek demek. GZı çıkmaz ve sadece ağlar. Ağlar ağlar.. erkk bebekler kolik olursa kasık fıtığı bile olabiliyo. allah korusun… youtube da kolik bebekler içinde bol bol ses vardır. allah koliktem korusun çok korkuyrum. kızlarda pek görülmüyo ama belli de olmaz :(
Semam Esranur2 Çok fazla gazlı bebek canım genelde akşamları belli saat aralığında ağlama krizine giriyo gaz masajları yapıyoruz kolik müzikleri dinletiyorum hamak aldım onda salliyorumda sakinlesiyo öyle biraz.
gokcecan kuzeylianne 3yudumı geçmicek şekilde içtim bikaç kez. Ama ben gazoza düştüm ya. Sıcakta kana kana gazoz içtim 😓 inş bişi olmaz.
HayDel kuzeylianne meyve suları da hiç sağlıklı değil maalesef. Çürük, kurtlu meyvelerden yapılıyor ve bir sürü koruyucu katkı maddesi var. Onun yerine evde hoşaf, komposto tarzı şeyler yapmanız daha iyi bence.