kuzeylianne Valla ben hamileliğinin ilk 3 ayında hiç içmedim tuttum kendimi ama o 3 aydan sonra haftada 1 bardak içtim ara sıra doğuma son 1 ay kala 😂😂 biraz fazla abarttım fanta kola abandim resmen 😂😂 çünkü doğumdan sonrada belli bi süre icemicem bildiğim için 😂😂 bi sorun yaşamadım doğurdum ama bebeğim kolik 🙈ama bunun koladan olduğunu sanmıyorum çünkü 9 ay boyunca tek bir asitli içecek tüketmeyen arkadaşımın da bebeği kolik 😂😂