Busrapol kuzeylianne bende icmiyorum canim. Esim aliyor bazen bi yudum aliyorum onun bardagindan o kadar. Hic icmemek iyi ama benm de canm isteyince bi yudumla yetiniyoruz 😉
kuzeylianne Funda007 Çok rahatladım valla teşekkür ederim. ☺️Bebişede maşallah suphanallah bu arada🥰😍
kuzeylianne Mirayse1 üzüldüm duyduğuma Allah rahmet eylesin. Dikkat etmek gerek demekki. Abartmamak kaydıyla içmeye calısacağım☺️
Mrve233 Bende 17 haftalık hamileyim benim de canımın çok istediği zamanlar oluyor toplasan şimdiye kadar bir bardak dahi olmamıştır bir iki yudum alır bırakırım. Sende nefsini köretlecek kadar iç çok içme sakın bir bardak falan içme bebeğe zararı çok
Ozdmrkbraa Bilgemert en azından nefsim körelmiş oluyor çünkü çok seviyordum ama bir süre daha tek yudumla idare etmem gerekiyor 🤭
Semam Esranur2 Çok fazla gazlı bebek canım genelde akşamları belli saat aralığında ağlama krizine giriyo gaz masajları yapıyoruz kolik müzikleri dinletiyorum hamak aldım onda salliyorumda sakinlesiyo öyle biraz.
Havin-11 Melisguneer kan değerleirnize baktırın bende diş macununa öyle zaafım oldu kan değerlerim düşük çıktı. Pika sendromu bunun adı araştırabilirsiniz
Melisguneer Havin-11 teşekkür ederim canım arastırcam bakayım banyoya girince kendimden korkuyorum resmen 🤭
Superisiiiii Semam benim asitli içeçeklerin bebeği kolik yaptığını bugün duymam 😂 36 haftadayım bu yazıyı meyveli soda içerek okuyorum
Semam Superisiiiii 😂😂😂 yaa bence alakası yok iç valla doğumdan sonra zaten içemiyorsun gaz yapacak çocuğu rahatsız etcek diye 😂😂 bak ben o kadar içtim kola fanta meyveli sade sodalarmi dersin ne ararsan 😂 evet bebeğim kolik ama benimle doğum yapan arkadaşım o kadar sakındi kendini hiçbişe içmedi ama onunda bebeği kolik😂😂 olacak olan bebek oluyo asla içilen şeyden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum sen tadını çıkara çıkara iç 🙈🙈 benim yerimede iç 🙈🙈