Ece_kandas2803 merhaba,38.haftaya girdik ve Perşembe sezaryen doğumum var,34.haftamda 100gr eksik düşmesin geriye demişti doktorum,ayni sizin gibi yüklendim deli gibi yemek yedim et yedim,37.haftamda geçen hafta ulaştığı kilo 2500 ama ben maşallah 2 kg birden almışım, plesanta ve kordon herşey normal ama almıyor.Sizin gibi tedirginlik var üzerimde ama doktorum haftasından önce gelmedi doğum haftasındasin ve bizim 2500-4000 kilo normal saydığımız arada sorun yok korkma dedi.Persembe günü inslh sağlık ile kavuşacağımı düşünüyorum, sizde güzel düşünün güzel olsun 🙏🧿🙏