Ece_kandas2803 Aman boş verin gerçekten söyleneni.. Ha içiniz rahat etmiyorsa başka bir doktora görünün ama şunu diyim doktorluk çok kutsal bir meslek ancak her doktor hasta iletişiminin ve psikolojisinin ne olduğunu bilmeden konuşuyor.. Ben çok küçükken faranjit olmuştum .. O an boğazım cayır cayır yanıyor ve batıyordu.. Muayene eden doktor ; geçer ama dikkat etmen lazım yoksa her terlediğinde tekrarlar diyeceği yerde , asla geçmeyecek ömür boyu çekeceksin demişti.. Çocuk düşüncesiyle ağlamıştım, o an ki acıyı hiç geçmeden o hal boğazımda acıyla yaşayacağım sanmıştım.. O yüzden içiniz rahat olsun..🤲🏻♥️🧿