Azizesoran Ece_kandas2803 Güzel kardeşim hiç telaşlanma ve asla korkma. 1250 kg bile değilmişim doğduğumda. Şu an anne oluyorum nasipse. Gayet de sağlıklıyım. Hiç de çıtı pıtı bi kadın değilim. 6 yaşıma kadar da kürdan gibiydim. Normal bir boya ve kiloya sahibim. Senin evladın da alır. Dualarım seninle. Sevgilerle…
Tnskmn 1cnr1hrm aynı durum bende de vardı herşeyi normaldi ama usg de görünmeyen birşey varmış plasenta rahme yapisikmis ondan kilo almamış dedi doktorum doğduktan 1 ay içinde 2ye katladı maşallah şuan ayına göre önden gidiyoruz 🧿😋❤ sağ salim kucağınıza alırsınız insallah
1cnr1hrm Tnskmn ayyy canım yaa sağol dua edin 🙏 istemsizce korku oluşuyor insanda, güzel olacak diyorum sağlık ile gelecek 🙏 ama annelik cok baskaymis 😊İnslh sağlık ile kavusurum, kavuşuruz ben kilo aldırırim kuzuma ❤️
Tnskmn 1cnr1hrm ben hamileyken anneligimizin farkında bile değilmişiz diyorum canim doğunca o pamuk yüzü yanağına değince o an değişiyor tüm dünyan. Inşallah canim ederim bol bol
Minigimm2020 Ece_kandas2803 33 de 2 kiloyduk biz hadi 34 de 2100 falan çıksa bence takma kafana normaldir 2 bucuk doğsa bike kâr yeterki saglikli olsun
Asel-2147 Ece_kandas2803 Bende suan 36+3üm.7 eylülde kontrole gitmiştim 2,235 kgdı biraz küçük oldugunu söyledi dr ama dogumumun daha kolay olacagını soyledı.Bişey olmaz dedi.Kilosuna çok takılma canım doğduktan sonra da alır yeter ki sağlıklı doğsun.
Uykulugebe Ece_kandas2803 kefir kaşar peyniri maden suyu bunlar da kilo aldırıyor canım ama bence haftasına göre iyi gibi bebeğinin kilosu
Asminnil Ece_kandas2803 kim demiş canım 2,5 olması gerektiğini bende 34 haftadayım bugün muanyeneden geldim 2100 gram dedi haftasına göre çok iyi dedi Allah’ıma şükürler olsun
Deletedmom417 Ece_kandas2803 kim dedi 2500 olması lazım diye ben 36+3 haftalık hamileyim bugün 2800 kilo geldi bebek doktor gayet iyi doğuma kadar 3500 olur dedi 😌
Deletedmom417 Ece_kandas2803 bu arada 34 haftalık ultraosn kağıdıma baktım 2100 Gr yazıyor yani hepimizin ayni neredeyse o haftalarda
minebayraamm Kilosu gayet iyi canım balık yağı alabilirsin birazcık kilo aldırır o hemde bebeğinin beyin gelişimi ve bağışıklığı için de çok faydalı bir şey
Miyne89 Ece_kandas2803 bnmde bebeğim iki haftada boyu uzamamis hatta iki hafta önceye göre kisalmis cikti soka girdim hep uzun giden bebek geriye düştü ölçüm hatası deyip kafaya takmamaya çalışıyrm🤦♀️🤦♀️
Gulsen4224 Ece_kandas2803 canım sıkıntı etme normal bence son hafta birden topluyor 3 bulur sen merak etme daha var kilo alır o zmana 🥰