nursentlk Hikayemiz o kadar benziyo ki, bende iki gün önce Doğum yaptım açılmam başlamıştı suyum azalmıştı enfeksiyonum yüksekti. 38+3te doğdu haftası iyiydi ama kuveze aldılar solunum sıkıntısı var dediler iki gündür kuvezde. Sütüm de gelmiyor sağmak için çabalıyorum. Senin gibi tek başıma ev temizledim tek başıma yaptım herşeyi. 6 yaşında bide kızım var. Şuan bende evde bekliyorum ağlayasım gelince kasıyorum kendimi. Rabbim şifalarını verip tez zamanda bize bağışlasın inşallah. Kuzularımıza güç versin hemen bize gelsinler 🙏🏻