Üzülme cnm benim oğlumda 33 haftalık doğmuştu 10 gün yoğun bakımda kalmıştı üstelik ben yüzünü hiç göremeden başka hastaneye götürmüslerdi uyandığımda bebeğim nerde emzirmem lazım derken bir öğrendim başka hastanedeymiş.10 gün yoğun bakımda kaldı ciğerleri gelişmediği için ve bana hiç gostermediler.simdi çok şükür 9 yaşında masallah tam bir tosunpaşa 🤭