ekrnz canım neriman hanımdan çok memnunum ama neriman hanımın normal muayenesi bence detaylidan daha detayliydi
Bence başka yere gidin , her şeye bakıldı bi sorun yoktu ama bebek yüzünü pek göstermedi ben de yüzünü merak ediyodum
Pek önemsemedi detayli yapan dr , kendi bakacaklarinz bakıp bitirdi