Bbeettuuss BarlasMom94 hayır hiçbirine ücret ödemedim😊 hatta 36. Haftadan sonra istersen bir daha gelirsin bir kontrol daha yaparız demişti. Ama ben hamileliğimin başından beri pembemavi ye gidiyorum.Tek detaylı için gitmedim.
BarlasMom94 Bbeettuuss bende hamileliliğimi öğrendiğim günden beri pembemaviye gidiyorum o yüzden sordum zaten. Bütün testlerimi orda yaptırıyorum. Ben iki defa gittim detaylıya siz 3-4 demişsiniz bir yerde merak ettim. Peki siz doğum paketi mi aldınız hastaneden
Birgunmutlaka ekrnz ben sonomarda yaptirdim 300 tl zafer sivri doktorun adi cok memnun kaldim. Cok guler yuzlu ve mukemmel detayli inceliyor bebegi. FSM bulvarinda sevket yilmaz ek binasinin asagisinda hemen
Eeezgi Simgedemirbas pembe mavide kontrol süresi 15 gün 😊 takibim orada yapılıyo ayda 2 kere gidebiliyosunuz
Simgedemirbas Eeezgi anadolu hastanesine gidiyoruz 10 günde orası o yüzden dedim. 3 günde bir hastaneye gidiyoruz çünkü 11.ci gün para ödüyoruz 10 gün içindekilere ödemiyoruz 🤗
Bbeettuuss BarlasMom94 hayır normal şekilde devam ettim😊 bebeğim kendini göstermediğş için uğraştı baya ondan çağırmışta olabilri
burcumelis Bende ilk kızımda 2018 de sonomara gitmiştim şimdi 2. Ye hamileyim 14 hafta gene sonomara gidicem cok memnun kalmıstım
Deletedmom54 ekrnz evet bence öyle yapın ,ben de oyle dusunmustum ama pişman oldum doğrusu Uzun zamandır bebisi görücez diye bekliyoduk normal muayeneden kısa surdu
BarlasMom94 Eeezgi sağlıkla gelsin bebekler. 3 hafta var aramızda ocak ayında olur o zaman sizin doğum
Dilemege Şehir hastanesine yaptırdım doktor gayet güzel inceledi bir sürü bir sürü Fotoğraflar verdi herşeyi en ince detayına kadar anlattı çok memnun kaldım ücreti de olmadı tabiki 😊
ekrnz Dilemege ben bi kere doktorum burda yok diye normal kontrole gitmiştim kadın ilgilenmedi bile sekretiyle şu şöyle burası böyle bana kalkabilirsin dedi elime çıktı verip al buda bebeğin 3 hafta sonra gel dedi toplam 2 dk gir çık
BarlasMom94 Busrademiir benimde aralık sonu doğum. Cinsiyeti erkek ne zaman gelir hiç belli olmaz ocak ayını bulur gibi
Betulkalkan N8M2702 bende nigat hanıma gidiyorum hiç eşim girmedi bebegi görmeye hastanedeki tüm doktorların bu şekilde sanırım.
Simge16 Betulkalkan hastane kuralıdır bu ondan kaynaklı dorukla hayatta hiçbir şekilde eş almıyorlarmış korona sürecinde☹️
N8M2702 Betulkalkan evet canım benimde hiç görmedi maalesef 35 haftaya geldik sadece ilk randevu da yanımdaydi eşim 🤦🏻♀️ diğeri pandemi gazabına denk geldi 🙊