Hayat hastanesinde yaptırdim🥴 ilk defa bi konuda olumsuz yorum yapıyorum ama hiç ama hiç memnun kalmadım 🤦🏻♀️
Normalde de kontrollerim orda doktorumdan çok memnunum Naile Gökçe gidiyorum🥰
fakat detaylı ultrason doktoru iticinin aksinin tekiydi🙄
Şöyleki pandemi sürücinde olunca eşimi hiç bir kontrole almadılar, bend en azından detaylida yüzü görünürken girse diye rica ettim, bana yok gelmeseydiniz yok isterseniz iptal edelim prosodur bu şekilde bilmem ne birsürü şey söyledi.sanki ben illede girsin illede gelsin demişim 🤨🤨
Sadece kendi baktı bebeğe ben hiç bişey göremedim çünkü yatağın karşısında olan ekrani bozulmuş 🥴
Birde yanındaki sektere sürekli şikayet, yok bana niye bu kadar hasta yazıldı, o hastayı iptal.et bilmem ne 🤦🏻♀️
Yattığim yerden şikayet dinledim durdum kızımida göremedim üstelik muayene ücreti dahil 350 TL civarı para verdik.
Dis merkezde yaptırmadıgim için pişmanım 😬