35+4 son 31 gün 🙏🏻 Nst de kasılmalarım çok fazla çıkıyor dün gittim kontrole normalde 2 hafta sonra görüşücez dedi doktorum ama sanırım yakın takibe alıcak haftaya tekrar gün verdi nst için. Gerçekten son haftalar geçmek bilmiyor tek sıkıntı bu bence. Yaşadığınız memlekete göre hava durumu şekli değişiyor ama Antalya gibi bi yerde inanın zor 🤦🏼♀️ Sıcaklar mahvediyor insanı. Hayırlısıyla Allah’ım hepimize kolay doğumlar nasip etsin canlar😘 şu programın en güzel yanıda hiç kimse birbirini tanımıyor ama herkes birbine en içten şekilde dua ediyor Rabbim yanımızda inşllah doğumlarımız çok güzel geçicek ben inanıyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻♥️