Sumru Cansu321 son 29 heyecanla merakla bekliyoruz kızımı ☺️☺️ Erken doğum riskimiz var inşallah zamanında gelirler kuzucuklarımıZZ🙏
Tugceakyuz durununannesii benimde tansiyonum yüksek çıkıyor en baştan beri 14e9 falan senin kaç çıkıyor canım🤦🏻♀️ Bu hafta takip edeyim seni dedi doktorum haftaya yine gel dedi korkuyorum bende 🥺
durununannesii Tugceakyuz benimde 14-9 çıkıyo canım 24 saat idrar toplamamı istedi doktor idrarda proteinde çıktı bizi iyice korkuttu
Cherryblossom Aknkbr bende öyleyim gunduz uyuyorum aksam 9 oldumu bayılcak gibi oluyorum bu saate zor dayandım Bugün oda aksam 5 gibi uyudum diye
Beyazbulut34 34+4 38 günümüz kaldı inşaallah 2 hafta önden gidiyor. Sürekli rahim kasılmaları ve ağrıları yaşıyorum . Geceleri hiç uykum gelmiyor.hic takatim yok hemen yoruluyorum artık. Benim durumumda olan var mi 😪
Hilal93 Cansu321 son 25 sezeryan doğum olacağım ikinci hamileliğim daha gün vermedi iki hafta sonra gene kontrol bakalım 😊 gÜzel geçiyor ama geceleri dönüp duruyor bazen korkuyorum ya 😊