Nurcanyildiz Son 40 bu gece çok durgunum kızlar tam olarak anlayamadım bir kızgınlık kırgınlık var ağlamaklıyım acaba ilgisizlikten mi bilemiyorum ama hiç iyi şeyler hissetmiyorum 🤐😑😪😔
muhendisanne1 Nurcanyildiz hamişlik psikolojisidir canım aç müziği ya yürüyüş yap hava al ya da seviyorsan ütü yap falan geçiyor vakit kendine geliyorsun :)
phdmom Aknkbr Shr1530 suyun sızdığını nasıl anlıyorsunuz yani hissediyor musunuz yoksa ıslaklık mı görüyorsunuz çamaşırda sonradan
yamacalimoms phdmom her ıslaklık su sizmasi değil canım bende çok korkuyordum hatta 2 defa bunun için gittim vajinal akıntı dedi doktorum
Shr1530 phdmom canım hem ıslaklık görüyorum hemde çok afedersin idrar sonrası Bitmiyor idrar gibi devam ediyor duştan çıkacak çıkamıyorum idrar gibi damlamaya devam ediyor benim böyle yani
zmrkrc cagla24 benim de son 35 ve makat geliş 36.haftada da dönmemiş olursa sezeryn konsruz dedi doktorum büyük ihtimal 38gibi alır hayırlısı olsun hakkmzda 🤦🏻♀️
durununannesii Tugceakyuz benimde 14-9 çıkıyo canım 24 saat idrar toplamamı istedi doktor idrarda proteinde çıktı bizi iyice korkuttu
bebek-kara61 Programa göre 34 ama biraz sabırsız gibiyiz nstde sancım çıktı ama hap kullanıyoruz bakalım ne olacak zaten 2 hafta kadarda önde minnoş hanım
damlaaax18 Aknkbr al benden de o kadar son 31 gün kaldı başlamam lazım egzersiz yürüyüş vs ama inan kalkıp ev toplayasım bile yok doğumum da normal gözüküyor napıcam bilmiyorum bide aşırı uykusuzluk var uyuyamıyorum doğursak ta kurtulsak 😂
muhendisanne1 cagla24 makat gelişte belli manevralar var dönmesi için , ki zaten son dk bile dönebiliyor bebişler. Bunu doktorlar çok iyi biliyorlar . Bebeğin anne karnındaki her bir saati bile çok kıymetliyken doktorunuz neden 37 de almayı düşünüyor çok merak ediyorum 🙄
muhendisanne1 Benim son 31 gün ama içimden bir ses sanki 38. Hafta gelecek diyor 😅 ama tabi belli olmaz belki 42. Hafta da gelir keyfi ne zaman çatarsa beyfendinin 😇 programa göre 15 ekim , doktoruma göre 1-15 ekim arası herhangi bi tarih dedi