hulya1406 Dilekyc evet bende Ankara şehir hastanesine gidiyorum tavsiye üzerine Necati hocaya gidiyorum çok iyi bir doktor.Sevecen,güleryüzlü,sorulanlara güzel cevap veren iyi bir doktor.Çokta hastası var maşallah tavsiye ederim.☺️😉
Dilekyc hulya1406 Necati hocayı ben de duydum ama ona randevu vermiyorlar bana genelde şebnem özyer hocayı veriyolar genelde
Dilekyc Ben en çok doğumhaneyi merak ediyorum kızlar normal muayene doktorumdan genelde bnde memnunum ama doğum doktorları nı merak ediyorum sonuçta doguma 3 ay kaldi
hulya1406 Dilekyc mhrs den alamazsanız oraya gidip erkenden sıra alabilirsiniz.Ben mhrs den alamazsam Necati hoca için öyle yapıyorum.
Esra25_ Dilekyc bende 34+4 günlüğüm bende bir çok doktoruna gittim gittiklerimden en ilgilenen fatma hanım oldu bazı doktorlar vürüs şüphesinden midir nedr pek ilgilnmiyor affedrsiniz idrar yolumda enfeksiyon vardı antibiyotik kullandım ishal oldum gittim doktora bana klkmış diyo virüs olma ihtimalin var mı ve antibiyotigi bıraktıgımda geçti yani Allah iyi doktorları karşımıza çıkarsın psikoljk olarak çok etkiliyorlar
Berivan06 Esra25_ aynıyız bende 34+4 size düğüm için hangi gün dediler çok az kaldırıldı sezayan mı sizin
Esra25_ Dilekyc unutmazsam ederim canım sen yine bna yaz ne olur olmaz bn normal doğum istiyorum sezaryandan korkuyorum o an ne olur bilemiyorum psklojm nasıl olur bilmiyorum ondan sebeb sen bna yaz 😂
Green Dilekyc tuba memur önerebileceğim doktor kaç tane doktor gittim sadece o bebeğin kilosunu cinsiyetini söyledi ve çokta ilgili bir doktor zaten tavsiye üzerine gitmiştim
MeryemSamed Dilekyc bana da şehir hastanesinde erkek dedi doktor Ayrıntılı da özele gittim kız dediler kızım oldu
Esra25_ Dilekyc bn 18 haftamda hissetmeye başladım hareketlilik ama tekmeleme 22 gibiydi bide bn zayıfım ondan hssetmem daha erkn oldu