Berivan06 yani bir gün söylemediler üç hafta önce kasılmam çok vardı nts ye girdim bişe demedi 10 gün sonra gel dedi gittim doktorum yoktu başka doktor vardı oda sadece sedece suyuma baktı tamam dedi bende hiç bişe anlamadım sanki doğumuma çok varmış gibi hissettirdiler işte bu önümüzde ki pazartsi gününe randevu aldım baklm ne diycekler inşaAllah o güne kadr doğurmazsam bide normal çok istiyorum baklm hakkımızdan hayırlısı olsun ☺️