Hann WmonallissA valla halsizlik çok fena. İlk hamileliğimde uyuyordum her yerde. Şimdi 2 yaşında ki kızımla uyumak biraz zor. Günü zor bitiriyorum 🤦🏻♀️
WmonallissA Hann çok zor gerçekten bu dönem benimde 5 yaşımda kızım var Allah tan birazdan sözümden anlıyor ama gerçekten zormuş ikinci hamilelik, mecbur hizmet etmek gerekiyor, halsizlik, mide bulantısı benimde başladı 😭
WmonallissA _Aysgll_ çok geçmiş olsun,ikisi bir arada zor olmuştur ama Allahın izniyle atlatmışsın🌸 İnşallah bebişlerimizin kalp atıllarını bu hafta duyarız 🤲🏻👼🏼
Dnzz888 Benim de ilk hamileliğim sorum şu mide bulantıları çok yoğun halsizlik vs vs. Özellikle 2.çocuğuna hamile olan annelere soruyorum siz tecrübelisinz her şeye rağmen değiyor değil mi?
WmonallissA Dnzz888 ilk hamilelğimde bir ay resmen uzanıp yatmıştım ne kadar kötü olunabilecekse o kadar kötü halsizlik, iştahsızlık hepsini yaşadım ama kızım için az bileymiş diyorum 😅 gerçi o haldeyken bunları düşünemiyor insan gerçekten zor dönemler. Şimdi yine başladı inşallah o kadar olmasın diye dua ediyorum.Korkmayın hepsi bitecek. 12. Haftada şikayetlerimin hepsi kesilmişti ve çok rahat geçirmiştim geri kalan ayları🌸
Hzl WmonallissA Bende 6+1 im son adet tarihime gore ama bana göre 3+2 yim ondan bende doktora bu hafta gidicem ama kese görünür mu bilemiyorum beta HCG bugün baktirdim 2285 cikti normal mi onu da bilmiyorum bende gecen sene bu zamanlarda dusuk yapmistim psikolojim darmadağın oldu hep o korku icimde beta HCG o zaman yavas ilerliyordu. Cevap lar misiniz .
WmonallissA Hzl Hzl Aynı hafta olduğumuza sevindim 🌸 Beta hcgler karşılaştırılmamalı diye düşünüyorum aslında çünkü geç döllenme olabilir ve inşallah sağlıklıdır bu defa kafanıza çok takmayın.
Hzl WmonallissA Dogum 8 mayis gorunuyor bu arada seninle ayni gibiyiz galiba insallah saglikla gelsinler😊😊😊
Hzl WmonallissA Ama son adet gunume gore 6 haftalik biz bebisi 21 ağustosta yaptik 3 haftalik oluyor . ona kafam karışıyor.
Gzm_polat WmonallissA benim ilk oğlum 05.05.2015 doğumlu ikinciye hamileyim 6+2 daha hic doktora gitmedim 29 da gidecegim tahmini dogum tarihim 07.05.2021 görünüyor ilk oğlum tip1 diyabet hastası ikincide de olur diye korkuyoru😒
Fatmaada2015 Bugün tam 5 haftalık olduk bende Cuma günü öğrendim 1 kızım war 6 yaşı gircek 1 oğlum war 4 buçuk yaşında bu da 3 olcak inş oğlum çok erkek kardeş istediği için yaptık bakalım artık onun şansına benimde midem bulanıyor başım dönüyor ama iştahım açıldı anlamadım nasıl olacak artık
WmonallissA Fatmaada2015 Allah gönlünüze göre versin hayırlı olsun inşallah, walla ikinci şimdiden zorluyor maşallah 3 kardeş ne kadar güzel 🧿 sağlıkla gelsin inşallah 🌸
WmonallissA Hzl benim son adet tarihim 1 ağustostu, günüm üç geçince testte çıkmıştı, bundan üç gün sonra gittiğimizde de keseyi görmüştük beta hcg 4505.0 ti tam