dugmeninannesiii Merhaba bende henüz beta hcg baktırmadım ama evde 4 tane test yaptım dördüde pozitif çıktı tahminen 4+2 günlüğüm. Kısmetse yarın kan testi yaptıracağım. Kasığımda acayip bi seğirme var. Kasığımda sürekli bi hareketlilik var neden acaba ?
WmonallissA Fatmaada2015 Allah gönlünüze göre versin hayırlı olsun inşallah, walla ikinci şimdiden zorluyor maşallah 3 kardeş ne kadar güzel 🧿 sağlıkla gelsin inşallah 🌸
WmonallissA Hzl benim son adet tarihim 1 ağustostu, günüm üç geçince testte çıkmıştı, bundan üç gün sonra gittiğimizde de keseyi görmüştük beta hcg 4505.0 ti tam
dugmeninannesiii Kızlar bugün beta hcg 850,2 çıktı tahminen 4+3 üm. çarşamba kontrol var. Kese görünürmü?