Baobap Bende 5+5 😊 ara sıra yaşadığım kasık ağrıları dışında 2 gündür çok halsizdim yeni yeni toparladım başka bi belirti yok. geçen perşembe kese 11,6 mm olarak göründü. 10 gün sonra kalp atışı için gidicem tekrar.
WmonallissA Baobap başka belirti olmaması güzel, geceyi resmen inanılmaz bacak ağrılarıyla geçirdim😔 uykudan uyandırdı resmen, bir an önce hayırlısıyla 12. Hafta geldin istiyorum. Diğer hamilelğimde hiç bir problemim kalmamıştı bu haftalarda
Gamze1152 Baobap bnde 2 gündür halsizim yorgunluk uyku hali var bendede bnde daha gitmedim haftaya giderim hastaneye sağlıcakla alırsın kndini yorma fazla hayırlı hamilelik gecirmeni dilerim ins 😊
Gamze1152 WmonallissA bacak krampni onlemm istiyorsan bol bol maden suyu icmen lazım sadeli olanından icmen gerek hemde süt yapio maden suyu
WmonallissA Gamze1152 sulu bir şeyler içebilsem keşke 🙈 ama deneyeceğim çok teşekkürler, çarşamba dra gidince soracağım artık o ne diyecek bakalım,
Gamze1152 Aynn magnezyum eksikliğinden bnmde çok kramplarim oluyodu sağlık ocağı bana dedi magnezyum yok bol bol maden suyu iç dedi onu içince kramplarim olmadı daha inss doktara danışmak bnce öle yap hayırlısı olur inss
WmonallissA Gamze1152 ay içebilsem keşke, hiç bir şey yiyemedim az önce de olmayan mide bulantılarımda başladı 😔
WmonallissA Hann bende 6+1 im ama kötüleşmeye başladım, halsizlik çok fena inşallah bir an önce bitip gider 😔
Hann WmonallissA valla halsizlik çok fena. İlk hamileliğimde uyuyordum her yerde. Şimdi 2 yaşında ki kızımla uyumak biraz zor. Günü zor bitiriyorum 🤦🏻♀️
GmzAykn Benim de ikinci hamileliğim Mayıs sonu gösteriyor program …tabi 40 haftayı baz alıyor sezeryan olacağım için Mayıs ortalarında kavuşuruz büyük ihtimalle🥰
Ozge00 WmonallissA 6+2 :) benim ilk bebeğim ve şuan 2 ay önce gastric bypass ameliyatı old için gebeliği sonlandırabilriiz. Doktorların karar vermesini ve haber vermelerini bekliyorum. Korkunç bi durum :( ltfn dua edin bna ve bebeğe zararı olmasın :( aldırmak zorunda olmayayım :( ona okdr çok alıştım ki💜haftaya duyabileceğiniz söyledi Dr kalp atışlarını. Şuan 1 cm miş. Offf çok tedirginim …:(
Gamze1152 Ozge00 inss aldırma gibi bişi olmaz ins bebeğin seninle kalır sağ salim kavustursun ins bebeğine 🤲
_Aysgll_ Merhaba canım 🤗 Tam 8 haftalığız biz de 🤗 Mide bulantılarım kusmalarim çok fena yine çok şükür buna da. Korona olduğum için kalp atışı dinlemeye gidememistim. Ama bugün son günüm karantinada . İnşallah salı günü gitcem kalp atışı dinlemeye 🤗
WmonallissA _Aysgll_ çok geçmiş olsun,ikisi bir arada zor olmuştur ama Allahın izniyle atlatmışsın🌸 İnşallah bebişlerimizin kalp atıllarını bu hafta duyarız 🤲🏻👼🏼