feyza123 brn hep normal yanlısıydım kızımda da çok istemiştim ama olmadı malesef Isparta'nın bir ilçesinde görev yapıyoruz merkeze 2 saat mesafe var doktorum 35. Haftadan itibaren hep sezeryan önerdi meseleyi bahane etti 🙄 Mesai saati dışında ve akşamları gerekmeyeceğini malesef son hafta öğrendim 😬 38+4. De kontrole güle oynaya gittik İlk Doğumun acemiliği ve bilinçsizliği de var tabi bir anda suyun bitmiş plesanta yaşlanmış çocuk küçük vakumla çekeriz beyni su toplar 🙄 Çatın dar hooop yatış verdi biz tabi bir panik sağlıklı düşünemedik kısacası bence karga tulumba kandırıldım daha o gün başladı benim ssvd fikrim ikinci çocuğum olursa mutlaka deneyeceğim demiştim en azından denemiş olacağım Antalya'ya gidiyorum kontrollere doktorum ssvd yi destekliyor eğitimlere de katıldım bakalım nasip artık 42. Haftaya kadar mühleti var 🙈 Eğer sezeryanla sonuçlanırsa yine en azından pişmanlık duymamış olacağım inllah rabbm sizede hayırlı doğumlar nasip etsin