feyza123 Nimettt benm ilkim spinal sezeryan oldu sorun yok iyi de neden normal doğum zor çatı mi dar bebek mi kilolu
ZelihaBuseevikel 39 hafta oldu bugün bizde bekliyoruz 🙄 Pek niyetli değil sanırım beyefendi kızımda 38+4 de sezeryan olunca böyle heyecanlı bir bekleyiş olmamıştı
Ahmedinannesi feyza123 37+2 bizimde.Tahmini doğum tarihi 27 Mayıs gösteriyor.🙈Bebek başaşağı pozisyona döndüğü için normal doğum gibi görünüyor şimdilik ama çarşamba günü çatı kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktorumuz.😅
Kymet08 feyza123 38+6 bugün. Normal doğum için bekliyorum. Ara ara ağrılarım oluyor fakat başka bişi yok 😊 14 mayıs 40 hafta doluyor