Glsmumul inşallah benm de ilk 4 gün damla damla geldi 37+5de suyum geldi 37+6 da doğdu oğlum sonra çoğaldı ıslanıyordu tişörtüm allah öyle bi nimet veriyor ki erken doğum yapsan yine veriyor çoğu anneler 26 'da doğum yapiyo felan sütleri oluyorseninki neden olmasın öyle düşünceler düşünme