Oznurcakir hayırlisı olsun canim hic stres yapma Vardir vakti zamanı benim de 3 sene sonra tuttu Herseyin hayirlisi olsun inşallah belki bakarsın tedavisiz kalıvermissin ama aklindan çıkar pskoloji gercekten cok etkiloyor ben bu tedavide kesin yine olmucak gozuyle bakmistim Rabbim nasip etti guzel haberler senden de aliriz Allah in izniyle ❤