Asilmom50 Oznurcakir canım benim sana tavsiyem 3 ay ard arda aşılama yaptır bende asilamayla hamile kaldım 3. Denemede tuttu hiç ara verme biliyorum çok zor ama ara vermeden yaptir
Oznurcakir Asilmom50 ama ara verilmesi gerekiyormuş yumurtalıklar dinlensin DİE öyle duydum arkadaşlardan 🤷♀️
Asilmom50 Oznurcakir benim doktorum da aşılama hiç ara verilmeden 3 ay ard arda yapılacak dedi canım benim ilk ikisi tutmadı pes ettim doktorum son kez deneyelim diye ikna etti beni çok şükür tuttu
Oznurcakir Sedaimm sizde kasik agrisi var miydi batma gibi oluyor bende . Evet sanırım erken verdim adete 7 gün beklemede kalayım
Sedaimm Oznurcakir vardı ve akıntım su gibiydi normalde akıntım olmazdı benim sürekli çamaşır değiştirdim
Vikto Heveslendirmek gibi olmasın ama dediğim gibi benimde çok silik çıkmıştı 14. Günü hatta 15. Gün bile yapmış olabilirim
vuslatim34 Oznurcakir yok canım hiç ağrım filan yok. Normalde çatlatma iğnesi olunca çok kasık agrım olurdu bunda hiç bişey yok 🙄
Oznurcakir vuslatim34 doğrudur bazılarında olmuyor agri belki bi hafta sonra yasarsin biraz kasik agrisi ki hala agrim var özelikle sol taraf