Eceslh ya bizde oyle sey yok inanirmisin biz azerbaycanliyiz. Yani boyle lohusa depresyonu filan boyle seyler yasamayiz normal dogumdan sonra hayata devam ben oyle seyler yasayan hi gormedim inanirmisin. Yani bazen bu lohusa depresyon dediginiz seyleri burda okuyorum piskolojisi tamamen bozuk olanlar var kendini kayb edecek duruma geliyorlar ama ben hic burda oyle seyler gormedim. Bence bu sizden asli sizin piskolojinizden eger sinirli bi yapiniz yoksa.dogumdan sonrada normal devam edersiniz. Sadece sunu kabul etmek gerek ki bebek dogduktan sonra ki 40 hun belki 2 ay biraz zorlana bilirsiniz uyku uyumaya bilir gazi cok olup hep aglaya bilir bebek bakmam tabiki birazcik zor ama anne icin asla degil biz anneyiz ve yapariz. Agliycakmi evet ama susucak sonuncmda hep oylekalmicakki . Bunlari onceden kafamizda oturtmamiz gerekki piskolojimiz kendini bu duruma alistirsin. Ki zorluk çekmeyelim sonrasinda. Hersey kesinlikle beyinde bitiyor. Boyle hamile oldugumuz donemde bol bol okumamiz gerek bebekgin gazi olunca neler fayda eder neler zarar eder ne yersek sutumuzde gaz olur bu seylerin hepsiniz tabi gorev gibi degil kendi isteginizle okuyun arastrin gerekirse not alin ki bebek dogdugunda fikir sahibi olmuş olunbu size eksi deģil artı olarak doner emin olun.. bende henuz kucagim almadim ama kuzenimin bebeklerine geyngemin bebeklerine bakmisligim var o yuzden azicik icim rahat Rabbim sag saglim elimiz almayi nasipetsinde eninde sonunda bakmayi ogrenicez ve buyuyucekler.