Eceslh Bebeğim 1 ay 3 günlük oldu panik atak hastası ben hamilelikte atak yaşamadığım gibi loğusa sendromu,depresyonu,bunalımı da yaşamadım. Hamilelikte insallah sağlıklıdır düşüncesi,sağlıklı doğdu simdi de şükür,minnetle geçiriyorum. Uykusuzluğa rağmen iyi gidiyor çocuk çok sevmeyen ben iyi ki diyorum. Oğlum yokken nasıl yaşamışım diyorum. Galiba kosusturmadan,yorgunluktan sendoma zaman kalmiyor🙁