Seymaaygzz 8 haftalıkların yürüyüş yaptığım bir yerde peynirli doritos yiyorlardı. Canım çok çekti öyle güzel koktu ki. Neyse zararlı deyip bir iki hafta yemedim ama aklımdan hiç çıkmadı en son en küçük paketten aldım. 5 tane yer bırakırım dedim hepsini yedim. Pişman değilim 😂🤦♀️