Seymaaygzz herşey gönlünüzce olsun inşallah 🤲🤗 bende normal istiyorum Allah nasip ederse benim bebiş de iki hafta önde gidiyor umarım düzelir bende tam buğday ekmeğine geçiş yaptım benimde kilom fazla verebilir miyim bilmiyorum elimden geleni yapacağım. Doktor dedi son zamanlarda da önde giderse normal doğum tavsiye etmiyoruz dedi daha erken birşey söylemek için dedi bakalım 🤷