Seymaaygzz Pinkyellow Evet 🤣🤣 aman bu paketlerin içinden de az çıkıyormuş ya paketi daha büyük. Ama neyse yinede yedim ya tmmdir
prensesim35 Seymaaygzz bn yeni 19 haftalık oldum canım kiloyu takma az kalmış doğuma bnde 17 kiloyla doğurdum oğlumu
Seymaaygzz prensesim35 Ekmeği kestim canm doktorum artık dikkat etmen lazım normal doğum düşünüyorsan dedi. Sağlıkla gelsinde bebeğim hiç önemli değil tabi sezaryan da olur
prensesim35 Seymaaygzz aynen canım bnde bebek için dikkat ediyorum oğlumda 17 kilo aldım doğum snrası 18 kilo verdim bi şekilde veriyor insan önemli olan bebeğimizin sağlığı
fubaaa00 Seymaaygzz bende bgn patates cipsi yedim bi pekt kendimi kotu hissettim ama napim dayanamadim .bi kerelikten bisi olmaz ins😀
Gul_krtt23 Seymaaygzz canım ben yanlış bılgı vermeyeyim ama benım bır akrabam hamılelıgı resmen kola cıps un kurabıyesıyle gecırdı başka hıc bır şey yemıyorudu ama bebeği gelısmemıs zayıf doğdu , böyle aşırı canın cekse bır ıkı taneden sanmıyorum bır şey olacağını ama böyle günlük ıkı günde bır paket zararlı olur 👍
Seymaaygzz Gul_krtt23 Aynen öyle tabiki çok zararlı kuzum da ben 4 ayda bir alır yerim oyle söyleyim öyle fazla tuketmem 🤗
Ozgecetindag Seymaaygzz şöyle söyleyim cipsimide yiyorum cikolatamıda hazır gıdalarıda özellikle her aksam cips yiyorum acılı gong var onu yerim kısıtlamıyorum salam istiyorsam salam yiyorum ve kızımda masallahı var hem saglıklı hemde kilosu 300 gr ileri 32 haftama giricem bu gece hiçbir problemimizde yok canın ne istiyorsa ye ama dozunda ye canın istedikce ye canım sadece sakatat vs yeme ve sağlıklıda beslen ben hem onları yiyorum hemde her aksam organik ballı sütümü içerim ceviz yerim kaymak peynir et sebze protein yerim
Seymaaygzz Ozgecetindag Yok zaten her akşam yiyemem de salam sosis vs de sevmem normalde de yemezdim bende 34. Haftadayim. Sadece arada zararlı şeyler cekiyo canım oda olsun arada kaçamak 🤣🌸🤗
Narin Asel61 İçinde domuz yağı var diyorsanız hayır yok,nedense yıllarca o şekilde şehir efsanesi döndü durdu.İnstagramda gıda dedektifi var bilirsiniz o inceledi bu ürünü,haramlık bir durum yok ve dediğim gibi yağ oranıda diğer cipslere göre çok düşük.
Asel61 Narin sız bilirsiniz biz de araştırdık yemiyoruz tüketmiyoruzevimize sokmuyoruz siz güveniyorsanız afiyet olsun
Aysn6767 Seymaaygzz ben dün cheetosun fıstıklısını yedim ama nasıl yedim dısarı cıktım nefes almak icin baktım cocuklar yiyor allahım yok böyle bi istemek nasıl canım çekti cocukların elinden alıcaktım🤣 minik paketlerinden aldırdım yedim 🙈 abartmadığın sürece bişey olmaz bence 🤭
Seymaaygzz Aysn6767 İşte o gün bende öyleydim 🤣🤣 Bencede ya abartmadigimiz sürece herşey tadında olunca iyi zaten 🌸🤗
Nasippp Asel61 canım bu cips falan bebeğin gelişimine etki eder mi? Bana doktorum hiç yiyip yememem gereken şeylerden bahsetmedi bilmiyorum o yüzden bende 1 kez yedim cips ama dabıl boydu🤦🏻♀️ Şuan 10 haftalığım bişe olmaz dimi 🥺