dlkgndgn10 Merveee6 evde varsa yenile bence 🙏🏻 Ben akşamüzeri yapmıştım. Silik çıkmıştı. Şimdi 34+1 oldum. İnşallah hayırlısı olsun 💙
Oznur2z1 Arkadaşlar 3 kere test yaptım erken testlerden fakat negatifti dr a gittim 6 haftalık hamile oldugumu öğrendim üstelik düzenli yasmin doğum kontrol hapı kullanmama rağmen 🥰🥰🥰
Merveee6 Elifkzlcn sabah erkenden işe gidiyorum canım aklıma gelmiyor o yüzden iş yerinde yapmaya çalışırım belki
zepbjk Merveee6 var benimde böyle olmuştu iki gün sonra yine yap daha belirginleşiyor hayırlısı olsun 🌸
Merveee6 zepbjk inşallah her gün ağlıyorum bi kaybım var benim testlerim böyle çıkıyor arada umut edip üzülmek istemiyorum o yüzden 😔
Nur-94 Merveee6 benimde hemen cikmamisti hatta 1 saat sonra falan cikti adetime 6 gun vardi ustelik ve cok silikti ama suan 4 aylik oglusum var 🥰🥰