fatmaozdemir1 Merveee6 canım benim ilk on dk çıkmıyordu iki üç saat sonra tam çöpe atacağım zaman bakardım ki ikinci çizgi silik😄 üç defa tekrarladım üçünde de böyle oldu şu an 20 haftalık hamişim.
Merveee6 Tezcansadulla kızlar merhaba bugün adet olmadım hala eve işten çıkınca test alcam inşallah vardır ama ümidim yok çok sivilcem çıktı bence adet olcam :(
Gulsens Merveee6 benim adetimi beş gün geçince bile aşırı silikti geç döllenmeymiş bu süreçte böyle biraz netleşmesi zor 😊 ya bence git devlet hastanesine kan ver adet olmazsan kafan rahatlamış olur😊 rabbim gönlüne göre versin
Berrasirin Merveee6 canım inşallah hayırlısı ysa olsun …bnimde ilk gebeliğim de aşırı sivilcelenmelerim olmuştu her ay olduğu gibi ama hamileydim sivilcelerim bir ay sürmüştü hatta umarım sende gebesindir canm🤗