Deryaalper Merveee6 benmde basıma geldı ama belirgindi hemen çıkmamıştı hamıle degıldım ama iki ay sonra yine yaptım hemen çıktı böyle canım büyük ihtimal öylesin yarın hemen git sağlık ocagına
Nur-94 Merveee6 benimde hemen cikmamisti hatta 1 saat sonra falan cikti adetime 6 gun vardi ustelik ve cok silikti ama suan 4 aylik oglusum var 🥰🥰
fatmaozdemir1 Merveee6 canım benim ilk on dk çıkmıyordu iki üç saat sonra tam çöpe atacağım zaman bakardım ki ikinci çizgi silik😄 üç defa tekrarladım üçünde de böyle oldu şu an 20 haftalık hamişim.
Bebislerimiz Hadi hayırlısı cnm ptesi gunu gidio kan ver evde testin vardir zaten yarin yenilersin 🙏🏼
Merveee6 Esme1989 bunun daha pembesi çıkmıştı kızlar onda bile hamile değildim inşallah vardır kasıklarımda ağrı var ama akıntı yok
dlkgndgn10 Merveee6 evde varsa yenile bence 🙏🏻 Ben akşamüzeri yapmıştım. Silik çıkmıştı. Şimdi 34+1 oldum. İnşallah hayırlısı olsun 💙
Gulsens Merveee6 benim adetimi beş gün geçince bile aşırı silikti geç döllenmeymiş bu süreçte böyle biraz netleşmesi zor 😊 ya bence git devlet hastanesine kan ver adet olmazsan kafan rahatlamış olur😊 rabbim gönlüne göre versin
Merveee6 Elifkzlcn sabah erkenden işe gidiyorum canım aklıma gelmiyor o yüzden iş yerinde yapmaya çalışırım belki