Ben 22 haftadan itibaren kullanmaya başladım şuan 26 haftalık bulantı ilacımı yeni bıraktım aşırı bulantı sorunu yaşıyordum çünkü baştan beri. doktor artık bırak deyince mecbur bıraktım ama kan ilacından sonra tabi yine başladı bana verdiği ilaç öyle çok aşırı bulantı yapmıyo ferifer kullanıyorum en az bulantı o yapıyormuş doktorum öyle söyledi