Ben de 39+1 deyim kızlar. Bugün kontrolüm vardı. Sancım yok 1 santim açıklığım varmış. Rahmin yumuşamış dedi. Kendi sancımla doğurmak istiyorum. Doktor 40ı geçirmeyiz dedi plasenta yaşlandığı için. Benim de bu akşam böyle perine bölgeme bıçak saplar gibi ağrılar giriyor arada ama. Sancı mı ki bu acaba