38+4 beklemedeyiz 🙈 dün akşam baya baya ağrım vardı ama doğum başlıyor diye düşünmüştüm 😳 adet ağrısı gibiydi aynı belim kasıklarım ılık duş aldım yattım 12 gibi ve uzun süredir ilk kez uyuyabildim çok ilginç 😄 bugün de hfiften gelip gidiyor arada akşam ne olur bilmiyorum 😶 plates topunda hareket ve eşime belime masaj yaptırdım ağrı gelince baya iyi geliyor