Maviss5521 Günün 17 Eylül perşembeye dönmesiyle 38+4 oldum. Normal doğuma engel bir durum yok. Önümüzde de 10 günümüz var ama umarım 10 günü aşmayız. Yavaştan gelse iyi olacak, suni sancı almak ya da sezaryene dönmek istemiyorum. Tabi keşke benim istememle olsa inat oğlum ne zaman nasıl isterse öyle gelecek. 😍